A referenciánk: Több, mint 1000 Insoric RealPower felhasználó világszerte. Beleértve 5 prémium autógyártó céget is.
Mi a teljesítménymérést az utcán, valós körülmények között valósítjuk meg.
Számtalan autót mértünk már meg az Insoric RealPower rendszerével. Az erdemények mindig pontosak, mivel a mérési technológia nagyon precíz. Teljes mértékben meg vagyunk győződve az ilyen mérési rendszernek az eredményességéről.
Az Insoric RealPower rendszer az Insoric AG-vel és a svájci Rapperswillben található technikai egyetemmel történt közös együttműködés során lett kifejlesztve. Mi nem egy varázsszámokat generáló fantáziadobozról beszélünk, hanem egy tudományosan többszörösen is bizonyított, rettenetesen precíz mérőeszközről. A következő videóban többet is megmutatunk a RealPower fizikai működéséről.
Az Ön közvetlen kapcsolata az Insoric Magyarországhoz
Miért nem lehet nélkülözni az Insoric mérési rendszerét tuning előtt és után?
Teljes átláthatóság az ügyfelek / felhasználók számára
Rendszeresen érkeznek hozzánk ügyfelek, hogy autójuk teljesítényét leméressék. Sokan közülük átíratták a motorvezérlést (chiptuning) vagy mélyebben is belenyúltak a motorba, (teljes körű motortuning). Gyakran előfordul, hogy az ígért teljesítmény eltér a valóságtól. A meglepetések elkerülése végett és mielőtt még nagyobb összegeket fektetne a motortuningba, tájékozódjon Ön is a reálisan megvalósítható motortuning eredményeiről egy átlátható, azonnali eredményeket mutató rendszer használatával.
Irány a ShopHonnan tudhatja egy motorvezérlés programozással foglalkozó szakember, hogy elérte az optimális beállítást?
Az ügyfelek gyakran szeretnék a legmagasabb töltőnyomást beállítatni, sokszor hangzik el a kérés: „Tekerjük még egy kicsit feljebb!” Sokszor megy a vita arról, hogy az emelt nyomás mekkora teljesítményt eredményez, a tényleges teljesítmény csak elméletben létezik.
Az ügyfelek gyakran csak a turbonyomást nézik, úgy gondolják ettől sokkal több teljesítményük lett. Gyakran nem ez a helyzet. Az Insoric Realpower-rel a tunerek megmutathatják, hogy a nem mindig a legnagyobb töltőnyomás adja a legnagyobb teljesítményt.
Az alábbiakban bemutatunk 2 esetet, ahol az alkatrészek feleslegesen vannak túlterhelésnek kitéve, és a magasabb töltőnyomás inkább teljesítményveszteséget okoz.